Ochrona danych osobowych

Warunki przetwarzania danych osobowych, osobowych i operacyjnych klientów

Niniejsze Warunki przetwarzania danych osobowych, osobistych i operacyjnych (zwane dalej „Warunkami”) zawierają podstawowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, osobowych i operacyjnych klientów („Dane”) firmy TOPSTONE sro.
Każda osoba fizyczna lub prawna, która ma jakiekolwiek stosunki umowne lub podobne z TOPSTONE, jest uważana za klienta w rozumieniu niniejszych Warunków.

Deklaracja

Prywatność i bezpieczeństwo danych klientów jest priorytetem dla firmy TOPSTONE sro i jej spółek zależnych. Zdajemy sobie sprawę ze znaczenia ochrony danych osobowych i prywatności naszych klientów, a zatem:

  • przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawowymi i wykonawczymi;
  • Dane są wykorzystywane wyłącznie w sposób, w jaki zostałeś wcześniej poinformowany;
  • jeśli przetwarzanie jest oparte na zgodzie, zawsze masz prawo wyboru, czy udzielisz nam swojej zgody, czy nie; Twoja zgoda może zostać wycofana w dowolnym momencie;
  • wdrożyliśmy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne, aby zapewnić odpowiedni poziom bezpieczeństwa danych klienta;
  • nasza firma podjęła wszelkie niezbędne środki w celu ochrony poufnych informacji przed nieuprawnionym dostępem i dostosowania procedur wewnętrznych do wymogów zgodności z obowiązującymi przepisami;
  • zawsze możesz skontaktować się z nami za pomocą prostych środków i wykonywać swoje prawa.

Na jakiej podstawie i dla jakich celów przetwarzamy dane

TOPSTONE przetwarza dane osobowe na podstawie następujących uprawnień i do następujących celów:

  • Zgoda - cele marketingowe i sprzedażowe (z wyjątkiem marketingu bezpośredniego);
  • Uzasadnione interesy kontrolera - ochrona naszych praw i interesów chronionych przez prawo, takich jak zapobieganie oszustwom, windykacja i egzekwowanie roszczeń, zapewnienie i optymalizacja naszych usług;
  • Spełnienie zobowiązań prawnych - przetwarzanie danych podlega obowiązującym przepisom (np. Przechowywanie dokumentów podatkowych i finansowych);
  • Wykonanie umowy lub podjęcie środków przed zawarciem umowy - świadczenie usług / produktów, rozliczanie, rozpatrywanie skarg lub egzekwowanie roszczeń umownych.

Zgoda

Jeśli przetwarzanie opiera się na zgodzie, zawsze masz prawo wybrać, czy wyrazić zgodę, czy nie. Możesz również zdecydować, czy udzielisz nam zgody na wysyłanie informacji o nowościach w naszej ofercie towarów.

Zarządzanie uprawnieniami (zgody)

Jeśli wyraziłeś zgodę na przetwarzanie danych lub chcesz wyrazić sprzeciw wobec przetwarzania w celach marketingu bezpośredniego, możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub pocztą elektroniczną w tym celu. Jeśli wycofasz swoją zgodę na pewne przetwarzanie danych, przerwiemy przetwarzanie w rozsądnym terminie, który jest oparty na naszych zasobach technicznych i administracyjnych.

Kto może uzyskać dostęp do danych

Tylko pracownicy firmy, którzy zostali odpowiednio przeszkoleni w zakresie ochrony danych osobowych, mogą uzyskać dostęp do danych osobowych. Jeśli korzystamy z usług stron trzecich do niektórych naszych działań, zawsze upewnimy się, że udostępnimy Dane tylko w niezbędnym zakresie i zaufanym podmiotom, które zobowiązały się do właściwej i bezpiecznej ochrony Danych. Jesteśmy również zobowiązani do przekazywania Danych w przypadkach określonych przez prawo, np. Do organów rządowych, sądów, organów ścigania w postępowaniu karnym itp.

Czas przetwarzania

Dane są zawsze przetwarzane przez niezbędny czas lub na okres gwarancji towarów i usług. W przypadku przetwarzania w celach marketingowych Dane są przetwarzane przez niezbędny okres lub do momentu wycofania zgody lub sprzeciwu.

Jakość i bezpieczeństwo

Aby upewnić się, że Twoje dane są zawsze aktualne, musisz powiadomić nas o ich zmianach. Kładziemy duży nacisk na politykę bezpieczeństwa w firmie, celowe i standardowe Ochrona danych, poufność pracowników, zgodność z wewnętrznymi wytycznymi i wybór wykonawców. Zachowujemy poufność naszej komunikacji i wiadomości.

Komunikacja biznesowa

Ustaliliśmy zasady dystrybucji komercyjnych wiadomości w sposób odpowiedni dla naszych klientów. Liczba wysyłanych przez nas wiadomości jest dokładnie monitorowana. Jeśli nie chcesz, abyśmy wysyłali Ci wiadomości marketingowe, możesz po prostu anulować subskrypcję, wysyłając to żądanie na odpowiedni adres e-mail.

Łączność

Możesz skontaktować się z nami za pomocą telefonu lub poczty e-mail w sprawie zmian lub odwołania. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych możesz skontaktować się z naszym specjalistą ds. Ochrony danych osobowych drogą elektroniczną pod adresem office@topstone.cz lub w formie pisemnej korespondencji wysłanej do siedziby firmy.

Skuteczność

Niniejsze Warunki obowiązują od 25 maja 2018 r.

[pdf] Rozporządzenie w sprawie ochrony osób fizycznych w odniesieniu do przetwarzania danych osobowych i ich wdrażania

[pdf] Oświadczenie o ochronie danych osobowych

[pdf] Przetworzone dane